LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I bet you would like to undress me;)


Nyligen ätit frukost o skulle eg vara hos M o M o städa o greja ll 12, men efterrsom de skall
börja sanera vår överv¨åning. Våra kläder, sängar, soffor o allt måste vi det o göra ett litet resn först.
Finns ju en del saker man på rak arm vet att man kan slänga.
Dessutom har ju tusen saker inhandlats sedan vi flyttade ut hemma, men åh så skönt det ska bli när
vi om ngr veckor äntl får komma hem igen.
Kommer känns konstigt till en början, för nu när vi varit där har det inte känts som hemma alls.
Troligen pga det är saker överallt, cement, hål you name it;)
Men sååå skönt ska det iaf bli när vi äntl får komma hem till vårt hus igen:)

Så först blir det hem o rensa och sen blir det t M o M för o greja, så ni kan se att detta kommer troligen
uppta hela min dag, fullt upp som vanligt;) haha
Fast jag är ledig ganska mkt för tillfället med, :(
Segt...

Såg igår kväll episode1 -14 av "Pretty little liars", min senaste favvoserie.
Inte min absoluta favvo, men bland favoritserierna helt klart.
Ni borde kolla på den om ni som jag älskar Gossip Girl o Vampire diaries:)
Men nu måste jag göra mig i ordning;)
Have a good day:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin