LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Going shopping with my sys(L)

Inget samtal igår och jag antar man inte skall hoppas på för mkt även då chansen finns.
O ja, jag hoppas verkligen att nån ska hoppa av/utebli så atty ja med lite tur kan komma in.
Men tills dess blir det jobb, shopping o i sämsta fall göra nästa hp me.
Har därför redan börjat öva, men är sååå understimulerad för tillfället.
Ingenting är utmanande, allt bara segt.
Anyway, man skall inte var för mkt sån när det finns så många som har det sämre.
Men fortsätt hålla tummarna för mig, denna och nästa vecka gäller det;)
Nu blir det shopping me sys ist.
Sen väntar Gossip Girl, finally, när jag kommer hem igen.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin