LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Cause words can tell lies



Precis suttit o gapskrattat t "Skenet bedrar", så himla roligt.
Skall snart försöka sova, ä'ven då ja inte känner mig alls särskilt trött.
Men skall ju upp relativt tidigt imorn så får väl iaf krypa ned o se.
Här i johanneberg har det under kvällen lagats pizza, mkt god blev den må jag säga.
Fast jag tycker allt pizzza som man beställer är aningen godare;)
Mätt blev jag iaf!
Sedan blev det lite film i form av "Little Fockers", även den var skit rolig o jag skrattade som bara den. hehe
Anyway, hoppas ni somnar gott.
Btw, imorn är min mamis födelsedag:) Weii. Love u mami
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin