LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

CATCH YOUR DREAMS, BEFORE THEY SLIP AWAY



ÅH, så skönt dte är att sova ut, att sova tills man vaknar:)
Även om jag fort känner mig trött;)
Igår kväll satt jag helt fastklistrad vid Balic o sedan vid Milan.
Ni som såg Kroatien-Algeriet igår förstår precis vad jag menar, han är ett handbollsgeni utan dess like:)
Love, love love Balic!!!
Fan att ja inte  e nere i Malmö o kan kolla live:(
Men man vet aldrig, kanske kan gå att lösa till mellanrundan;)

Idag blir det lite shopping me sys, följt av träning.
Ganska så skönt me en ledig dag nu när det varit jobb de fyra föregående.
Imorn blir det t M o M, för städning o mys(L)
Sedan får vi se vad som sker resterande vardagar.
Men att helgen kommer bli toppen, de känner jag på¨mig redan nu.
Aw m jobbet på fredagen, följt av utgång m min finaste Maria på lördagen:)
Anyway, nu måste ja fixa i ordning mig.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin