LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Oh yes, you feel exactly the way that you deserve

Precis suttit o kollat "Solsidan", så jävla roligt program, helt sinnes.
Ni som ännu inte börjat kolla på denna underbara humorserie måste bänka sig varje söndag
i forts. Can´t miss!

Igår va de utgång m min sötaste Emelie:)
Alltid så himla roligt m dig(L)
Love u



Vi slog klackarna i taket länge, så länge att bådas våra fötter värkte som satan när vi drog oss mot sista bussen hemma.
Väl hemma hos Emelie slocknade nog vi båda två direkt runt halv fem tiden imorse.
Snacka om att ångesten satte in när ja då visste att jag två timmar senare skulle upp o bege mig t jobbet.

VÄl på jobbet imorse, efter endast 2 h sömn, var jag verkl ett RAS!
Mådde skit o ville bara sova, men jobbdagen klarades av.
Sedan så fort ja kommit hem t hotellet var det dags att börjar plocka ihop större delen av mina saker o köra hem till huset som nu väldigt snart är färdigt.
I veckan som nu kommer, så kommer vi att få flytta hem:) Finally!!
Men nu skall ja kolla Juventus-Inter, o därefter slockna direkt i sängen.
Sovit max 17 h på 4 dygn så skall bli så skönt.
Är dessutom ledig imorn, vilket behövs efter 4 lång o intensiva arbetsdagar.
Alltid skönt med en ledig dag då;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin