LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

We were goin´ to meet again and wait...


Sitter i sängen med fötterna på bordet, fötterna som fått världens blåsor under hälarna.
Inte heölt oväntat när man som jag jobbat mer än 10 h i ballerinaskor.
Ja, jag kan tänka mig vad ni nu tänker, men för det mesta är de verkl sköna, men inte såna här långa dagar.
Blir samma jobbtid även imorn, 8-18.
Hoppas mina fötter hunnit mjukna lite tills dess;)
Sedan lör o sön är det ju iaf mestadels kassa så då är de ju lugnt, även då det är sjukt segt att sitta bara i kassan
en hel dag.
I övrigt lär det bli lite party även denna veckan, även då jag nog eg borde ha en vit vecka så verka de inte vilja
infalla;) haha
Troligen lördag, men we´ll see ;)

"Please, please..... for both of them"

Funderar på om ja orkar sätta mig lite  m hp-boken innan jag skall krypa ned under täcket, e verkl så himla trött.
Inte alltflör konstigt om man har i åtanke att jag endast sovit knappa 5 timmar natten tills idag.
Vi får helt enkelt se vad jag orkar.;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin