LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Tomorrow is another day, yes it is


Skall gå o duscha nu ist, lite peeling o sen BUSa, så kommer ja nog snart o lugna mig;) haha
O dessutom bli ännu mer brun, jämnt brun ist för lite fläckig som jag just nu är ...hehe
Imorn blir ju oxå en fullspäckad dag så borde gå o lägga mig ganska så snart.
Upp tidigt o iväg till gymmet, sedan blir det heldag hos M o M, följt av en sväng till huset för att börja packa upp saker.
Så lär inte hinna sitta alltför mkt här imorn, men nu vet ni iaf vart jag kommer att befinna mig;)
If you were wondering.:P
Men blir nog en film iaf, innan jag kryper ned under täcket.
Sleep tight:P

O Milan, ta nya tag!!
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin