LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

So shut your eyes, it´s not happening


Nyss vaknat, sovit riktigt gott inatt.
Men drömde en del riktigt konstiga saker innan ja vaknade,  kändes så verkl men såå tur att det inte var så.
Håller på o väntar på att min favvoserier skall bli klara (Greys, TVD o Nikita).
Fredag är verkl bästa seriedagen, även då det kommer mkt bra på tisdaga me.
Blir en lugn fredag dag, men en all in kväll med utgång m sötaste Emelie o några till.
Längtar tills ikv:)
Kommer väl ta mig halva eftermiddagen o bara bestämma vad jag skall ha på mig;) haha
Det enda jag vet säkert är att mina nya peeptoes kommer att vara på;)
I`ll be back later :P
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin