LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

She says she learned the hard way

And all the songs were new
And it broked our hearts in two
And we still walk away
So I just pushed on through



(Är hon inte bara såååå snygg i Longchamps senaste reklam? Love, love, love her)
Tror faktiskt att ja sov hela natten utan att vakna en enda gång inatt, nått som är väldigt ovanligt för min del.
Då jag alltid brukar vakna flera gånger.
Men oh, så skönt det var att o gå o lägga sig igår kväll o så skönt att kunna sova tills ja vaknade idag.
Man uppskattar verkl de så mkt mer när man jobbat flera dagar i sträck o sovit för lite.

Idag blir ganska lugnt, skall t stan o söka lite jobb o ska gymma, annars blir de nog inget  alltför spännande.
Skönt med en sådan dag nu.
Fundera dock på om ja ska göra mig iordning o bege mg in t stan lite tidigare, alltid roligt o kolla på nya kläder;)
Spec nu när min födelsedag snart skall firas( då vi finally e hemma i vårt hus igen), behöveer man ju
ha lite(mkt) koll på vad et är man skulle vilja ha :P haha

Var ju hemma igår eftermiddag en sväng i huset o lämnade av massa saker, o gud vad fint det var:)
Kändes nästan som ett nytt hus;) o ganska konstigt eftersom det var så länge sedan man var hemma, sov i sin egna säng.
Men ack så skönt det skall bli när vi om ngr få dagar återigen kommer att vara så att säga bosatta hemma igen:)

Anyway, ha en skön måndag:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin