LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Jag kommer göra dig besviken, jag kan inte stanna längre


Sitter o plugga hp o halvkollar lite på CL, dock sjukt segt att det inte nått lag jag gillar som spela idag.
Borde snart försöka sova, men kommer antagligen inte hända då jag inte känner mig alls trött.
Samtidigt vet jag ju att ja måste upp riktigt tidigt imorn.
Så typískt mig o inte kunna sova då...haha
Får väl se en film efter matchen o hoppas på att ja kan somna efter den iaf.
Lär va död på jobbet imorn annars, eller ja lär va de...

Önska ja var en morgonmänniska ist för en kvällsmänniska.
Visst är det härligt att känna sig produktiv på kvällskvisten,eller att vara pigg länge på kvällen/natten.
Men fy fan vad det suger att gå upp tidigt!!
Tänk vad mkt som skulle vart enklare om man ist var en morgonpigg människa?;) hehe
Djupa tankar så här på kvällen;) haha
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin