LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

If I go, I´m goin


Vart uppe redan halv sju imorse och iväg m papi till gymmet, kände mig nästan som en zombie
efter endast 4 och en halv timmas sömn:s
Men var ändå skönt att träna, sen hemma igen så stupade jag ned i sängen för att sova ett par timmar till.
Vaknade sedan vid halv tolv och kände mig skönt utvilad.
Kollat nya GG o Pretty little liars, så sjukt bra avsnitt båda två:)
O Efter ytterligare ett bråk m syster så skall jag nu bege mig en liten stund till stan för lite shopping.
"I like to surround myself with splendid things"

Shopping brukar alltid göra att det känns lite bättre, en good distraction;)
Sedan skall jag sätta mig lite hp, o till kvällen är det inte helt omöjligt att det blir lite party;)
Får helt enkelt se vad de blir;)
Men nu skall jag dra mig iväg i regnet mot bussen;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin