LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Honey, I would rather do without


Precis målat andra lagret med färg på ena väggen i garaget.
Man kan lugnt säga att ja hade målarfärg överallt;) haha
Inte helt oväntat när det gäller mig att det spills, kladdas o blir lite allmänt sådär..
Men nu är det fint o vitt :)
O all målarfärg är borttvättad fr mig.

Här hemma börjar äntligen allt komma på plats, en vecka har vi varit hemma o så skönt det har varit.

För övrigt så var igår kväll riktigt trevligt m min sötnos Katrin(L)
Middag och vino var det.
Du är så himla gullig gumman(L)
Du förstår mig alltid så bra och det är alltid så lätt att prata med dig, vad det än handlar om.
Så glad att jag har dig som min vän
Love u<3

(L)

Men nu skall ja ned o hjälpa mami o papi o bära ut fler saker, o sen lite senare bär det nog iväg en sväng;)
Ha en mysig söndag:)
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Katrin

Är glad att jag har dig också gumman! You rock!Gud vad jag skrattade igår :) puss

2011-02-27 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin