LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Have a good night and sweet dreams, babes:)


Sitter i sängen o slappar med datan i knät och funderar på om ja ska ta ner nån film o kolla på.
Dock inte säker på att jag skulle kunna hålla mig vaken en hel film.
Kan se en som jag redan har.
Imorn blir det heldag hos M o M, som vanligt.
Fullt upp lär det bli även imorgon.
Möjligt att ja går upp o gymmar tidigt m papi med, men vi får se hur de känns.

Resterande veckan ser än så länge ganska så lugn ut.
Onsdag bli det tandläkaren o sen troligen lite jobbletande.
Tors, vet ja inte ens.
Freda-boka tills lörda.
Sedan jobb lörda o sönda, plus stort party på lördagen hos en tjej på jobbet.:)
Återkommer med mer när ja inte e lika trött som jag just nu är;) haha
Sleep tight7
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin