LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Fucking goodnight people


Nyss hemkommen fr en trevlig kväll med tacos o film:)
Filmen som sågs var "Hitman", inte direkt en av de bästa jag sett men helt ok.

Sry för dålig uppdatering, igår var det jobb för hela slanten o efter det orkade jag inte skriva nått.
Helt slut var jag, tilläggas bör att ja inte direkt hade sovit alltför många timmar innan jobbet.
Idag har det varit gym på förmiddagen, följt av en sväng t torget o lite shopping o sen on the way.
Är ganska så seg nu, så skall bli skönt att krypa ned i sängen.
Imorn väntar jobb 11.30-19, följt av middag med min sötaste Katrin(L)
Vin blir det med, i mängder:)
Love u honey<3
Vad kvällen därefter kommer att innehålla får vi se allt eftersom.
Anyway, hoppas ni haft en toppen fredag:)
And goodnight:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin