LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Cosmo and dancing = en perfa lördag kväll


Jobbat skiten ur mig nu tors, fre o idag, knappt sovit nått alls de tre senaste nätterna så man kan lugnt säga
att ja nog eg borde vara hemma o bara ta de lugnt ivk, vila mig, lägga mig tidigt m.m.
Men just det är ja inte direkt så sugen på när man kan dansa natten lång ist:P haha
Snart borde jag dock hålla mig hemma en helg helg, bara slappa o ta de lugnt.

Har för övrigt sånt skav under mina hälar att jag knappt vill sätta ned fötterna helt utan att ha nått riktigt mjukt under dem:( Fy o skärsår överallt på händerna som svider.
Det är så det går när man springer runt på jobbet fram o tillbaks, upp o ner o öppnar kartonger, flyttar o ändrar o fixar. haha
Men nu skall ja strax äta middag, fläskfilé m ostsås o mango chutney o ris har mami lagat.:)
MUMS!
Sedan bär dte av till min sötaste EMelie:)
Skall bli så roligt gumman, o dessutom kommer vi dansa natten lång till sån musik som vi faktiskt verkl
gillar denna gången:) Längesedan nu ;) hehe
Love u hun(L)
Men nu måste ja dra mig:P
Ha en toppen lördag kväll o forget about tomorrow:P
'I know I will, eftersom ja börjar jobba 07.55;) haha
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin