LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

AC MILAN- MILAN- MILAN- MILAN

Precis varit inne o läst lite på Svenska Fans inför kvällens CL.
Eller ja, den andra matchen bryr jag mig inte ett skvatt om, men ack så betryggande det var
att läsa att Bale inte kommer att vara med.
Ja må tycka att Bale är äckligt bra, men att han inte är på plan ikv känns väldigt skönt för mitt lag;)
O att dessutom det är tvek om Modric kommer att vara med, möjligen på bänken, känns än skönare;) haha

Dock suger det att Cassano inte får spela:(
Hade vart så nice o se han ikv;)
Att dessutom Pirlo kommer vara borta ytterligare sex veckor känns sjukt segt:( åhh
Så många skador i mitt lag att det är svårt att känna sig helt trygg inför matchen ikv, men ja tror ändå att Milan
kommer "pull through".
Håll tummarna för dem ikv:P
För min skull;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin