LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

-...And overcome that first fear..

Fan vilken nice vändning Arsenal gjorde o framför allt toppen att det var Arsjavin som gjorde den;) like!!


Dagen har för övrigt spenderats först på gymmet för ett styrkepass m sys, sedan hos M O M för att fixa massa saker o sedan i huset för att plocka upp alla våra kläder som nu hängde kemtvättade i stora påsar på ställ på galgar;)
Haha, bra svenska av mig där, men ni fattade hur jag menade iaf;)

Så ja tror att ni kan förstå att de verkl varit fullt upp för mig idag, knappast en ledig stund...
Nu skall ja strax sova o sen upp tidigt imorn för att åka iväg o hämta tårtor åt M o M, så ja borde lätt lägga mig nu o det skall jag, ....strax.
Sleep tight);)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin