LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Let´s just be silent, be still

Sitter i sängen o har precis sett antag.besked 2.
Var 4e reserv på läkare nu:(
Så blir jurdik i Gbg för mig nu denna höst.
Vet att de kan låta lite drygt att jag är besviken över att börja läsa mitt andrahandsval,
då det faktiskt är bland de bästa utbildningarna i Sverige.
Men det är mest så att jag helt enkelt hellre ville läsa läkare.
Dock tror jag att ja skulle kunna trivas ypperligt som jurist med, hope so anyway.
Faktum kvarstår att jag ju kan börja läsa juridik och ändå söka en eller två gånger till och isf byta,
utan att världen skulle gå under ;) haha
"No, I don´t want to talk
I don´t want to have another talk
Let´s just be silent
Be still
And make it go back
To being easy again

Or was it ever really that easy?"

För att övergå till nått helt annat så var det riktigt skönt att vara ledig idag:)
Gårdagen räknas ju inte riktigt då jag var bakis o inte så sugen på att röra mig ur sängen ;)
Idag har det hittills blivit lite shoppingm då vädret inte varit alltför stabilt.
Först sol, sen molnigt, sen åska o nu en blanding av sol o moln.
Så himla typiskt.
Nu blir de iaf snart middag, sen möjligt ett träningspass följt av en sväng t stan för lite sällskap o sen maybe aw m fina Anna:)
Hoppas ni har en nice måndag så här i början av augusti;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin