LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

In rain, my dear, we´ll dance

Sry för skit kass uppdatering, inte skrivit på en vecka.
Bröllopet var helt amazing:) Så vackert!
Åh som det skålades till middagen.
Hur många tal som helst, vilket ju iofs kan vara väldigt trevligt:)
Efter varje tal var det skåldags, så mkt har jag nog aldrig skålat i hela mitt liv.
När det sedan efter middagen blev open bar (som alltid på dessa tillställningar), o dans var det lätt
att snabbt tappa räkningen på shotsen.
Dansade kvällen lång och riktigt kul var det verkligen.
Att jag sedan fick knalla sista biten hem med hjälp av syster, då ja mådde för dåligt för att åka i bilen är en helt annan sak;) haha
Fy fan.
I säng, way tooo late, vilket innebar att ja snoozade förbi mitt alarm och ist i panik (40 min innan tåget skulle gå t sthlm) fick ringa taxi och kasta ihop mina saker.
Ja, inte alltför oväntat att jag då glömde en hel del.
O ja, ni kan tänka er hur ja mådde på tågresan upp, fy fan. Tur att ja iaf kunde sova större delen av resan.
Blev sedan mött o vi traskade iväg o åt pizza:) MUMS va gott det var då.
Sedan följde ett par amazing dagar med mys, shopping, middagar, fotboll och andra trevligheter.
Så trevligt var det att ja stannade en extra dag och begav mig inte tillbaks till Gbg förrän onsdag kväll (L)
"You´re amazing
And you´re kind and gentle
It´s been soo long since
I´ve been with someone
that actually makes me wanna
try to be good
Try and put all the shit far behind
And instead look ahead with an
open heart
The question is only if I dare...
I don´t know yet
But I do hope I will"

Har nu sedan varit sjuk hela helgen, sjukt segt. Feber och ont i halsen, o min tand, ja den bara forts o värka o värka. Det gör mig nästan galen nu.
Tilläggas bör att ja inte fått tid förrän om 4 veckor, då det skall åtgärdas.
Men 4 veckor till med denna smärtan känns aningen outhärdligt just nu:( Blääää.
Anyway, imorn väntar resa t Marstrand med skolan.
Självklart förutsatt att vädret är bättre än idag.
Just nu ösregnar det, åskar o blixtrar utanför mitt fönster så känns inte alltför lovande.
Men we´ll see.
Nu ska ja se en film, sen försöka sova.
Så hoppas ni haft en amazing helg;)
Ciao
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin