LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Can´t you see... Oh, yes indeed

Dagen inleddes imorse/förmiddags med en riktig fadäs från min sida.
Skulle cykla ner till apoteket ( o yes, ja vet att de blåste lite väl mk för det).
Men ja gav mig iväg o föll sedan handlöst redan innan ja kommit halva vägen, mitt på vägen...
Föll rakt över cykeln o med händerna rakt i asfalten.
Fick ett par rediga jack o x antal bulor på mina smalben, ni skulle bara se.
Fy fan vad ont det gör, kan inte ens sitta på huk för d gör så ont:( Blääää
Efter viss återhämtning blev det iaf en liten kort sväng t stan m mami:)
Därefter har kvällen varit mkt lugn, har ju som sagt haft ont i halsen hela helgen o tanden har värkt konstant.
Anyway, blåser som bara den utanför mitt fönster nu. Regnar gör det även:(
Tur att det väntar roligheter imorn iaf:)
Pink Party m skolan:)
Får bara leta fram nått riktigt rosa ja kan ha på mig;) haha
Lär bli helt lysande, bokstavligt talat. haha
Men nu ska ja se en film o sen krypa ner.
Sleep tight;)
P:S. Till min fina, underbara Katrin
Love, love, love u
Du är en sån underbart fin vän o är så glad att ja har dig.
Finns alltid här för dig
Always (L)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin