LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

The only place to be

Såå trött. har varit 2 långa o väldigt intensiva arbetsdagar, 8-18 båda. Följer gör 4 långa dagar till med massor av jobb varav 3 i "butiken", som alla som jobba vet vart o vad ja menar me de;)
yes, ingen paus utan bara fullt ös hela tiden, i en liten lokal som är så packad att luften står still hela tiden.
Nu blir det aif strax CL, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken match som skall ses.
Gilllar ju mest Real o tottenham av de lagen som spelar idag, men í den andra finns ändå möjlighet för en vändning-
Dock är denna chans mkt, mkt liten. Men den finns ändå, vilket jag verkl inte tror gällande den andra matchen.
Vi får helt enkelt se, börjar om ca 20 min iaf.
Så missa inte!
För övrigt var min mami snäll o inhandlade några saker åt mig idag på "Lars & Johanna", då ja jobbade o inte haft möjlighet att gå på deras clubdays;)
Bland annat denna ubersöta sjal fr Ester Elenora ni kan se nedan, är den inte bara helt underbar?
(http://www.esterelenora.com/apps/photos/photo?photoid=114424067)
Malin Scarf pink
Med det övriga återkommer jag med bilder;)
Nu blir det lite "Big Love" inann CL.
Ha en toppen kväll.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin