LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

My heart, it don´t beat, it don´t beat the way it used to

Skall strax sova, borde eg lagt mig för länge sedan, men som vanligt är jag uppe längre än jag borde.
Dock börjar ja ju inte förrän 10 imorn, men måste ju vara där lite innan eftersom jag skall vara i "fyndhörnan";)
10-19 står på schemat, följt av vino/aw :)
It will be nice ;)
Dock lär ja väl vara helt död, haha, o min visdomstand värker som satan.
Desssutom ont i halsen, precis som varje gång tanden växer ytterligare lite utan att helt komma fram.
Som tur är skall den dras om en månad.
Men nog me de, goodnight.
/xoxo

"For reasons unknown"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin