LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

It doesn´t mean a thing, except I´m asking for forgivness

isabeli fontana0 Isabeli Fontana by Greg Kadel for <em>Vogue Spain</em> May 2011
Efter två dagar hemma börjar ja återkomma till livet, mår bättre idag än vad ja gjort på nästan en vecka.
Inte ont i halsen längre, inte så hes o bara lite feber i imorse.
Så imorn blir det jobb.
Har för övrigt införskaffat en iphone 4 idag:)
Ja vet, jag är sen..haha
Men har mest tyckt att de varit onödigt tidigare etfersom alla verkl har den o jag älskade min rosa Nokia C3.
Men kände ändå att det var dags nu, dags för en komplett tele som ja kan ha länge.
Även köpt jättefint rosa silikonskal på Tradera samt skydd för skärmen som skall inkomma i brevlådan denna vecka:)
Är super nöjd, vilket ja vet att min syster även är för sin tidiga b-day present:)
Love u sys (L)
And btw, tack för skalet:) Behöver ja inte oroa mig för repor nu alls ;)
Soo good:) thx.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin