LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´ll take you to the battle of me

shanay hall2 Shanay Hall by Seth Sabal in Lets Rock & Roll for <em>Fashion Gone Rogue</em>
Har nu haft riktigt ont i halsen i 2 dagar, o ändå jobbat för är ju ute i fyndhörnan o kan ju inte lämna Monica ensam;) hehe
Hoppas du slipper o bli sjuk!
Tror knappt ni kan tänka er hur det skulle vara att stå därute ensam en heldag, ahh..
Vi är två och ändå blir man galen om o om igen på folk.
Tur att vi gör allt med kärlek då ;) Eller va säger du gumman?;) hehe
Människor som är snåla, vägrar betala för en liten påse o sen ändå tycker sig ska ha en.
Folk som hittar på priser o sedan vägrar ge med sig-..
ahh--
Ja. ni förstår nog lite hur jag menar.
Blir till o jobba även imorn därute även då jag har både riktigt ont i halsen o feber, men sedan på måndag då kan ja iaf me o va hemma o kurera mig.
Då¨finns det ersättare att tillgå enkelt!
För har inte direkt blivit bättre utan snarare sämre.:(
Så segt, missade ex aw m min fina Katrin igår:( Blä!
Sakna dig så mkt honey <3
Nästa vecka ist?:P
Så ja, inte alltför mkt spännande som hänt igår o idag.
Jobbat, mått kass, inte velat äta för halsen gör så ont.. så jaaa.
Började eg bli sjuk redan i torsdas då ja kände att halsen började göra ont, men fick mig iaf en trevlig kväll då vid havet o med pizza o sällskap;) haha
Nu skall ja snart kolla Milan, o sedan väntar El clasicó:P
Helt enkelt en grym fotbollskväll:)7
Får dock se hur länge jag orkar vara vaken innan jag pga febern bara somnar...
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin