LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Fucking great Påsk weekend

Är på landet sedan igår eftermiddag o har verkl vart kass på att uppdatera sedan i torsdas.
Fredagen var iaf mkt nice:)
Först trevligt sällskap under dagen o dessutom en kort tur t M o M, saknat er!!
Därefter var det endast en mkt kort stund innan det var dags att bege sig till Linné för att möta upp min söta Katrin:)
Traskade bort till Terrassen där vi hade de sjukt trevligt o draCK rosé, käkade lite o skrattade precis lika mkt som vi alltid gör:)
Så glad att vi e så nära gumman, för känner verkl att ja kan prata m dig om allt o att du alltid förstår mig så bra.
Love u(L)
Därefter blev de en sväng på diverse ställen m mkt trevligt sällskap, bla ett första besök för min del på Puta Madre, vilket verkl kändes som en 20-tals klubb;)
Anyway, blev endast 2 h sömn innan de va dags att bege sig till jobbet på lördag morgonen, sådäa bra kände ja mig då.
Direkt efter jobbet bar det sedan av upp t Landet, där ja fort befinner mig.
Hade dessutom en fucking great kväll igår m många vänner ja inte träffat på länge, Jocke o Jake, soo nice to see you friends:)
Satt o drack o snackade skit t tidig morgon, så yes ja vaknade så klart m huvudvärk idag o har så fort.
Men en very nice Påsk helg har de iaf varit:)
Hoppas ni haft detsamma:=)
Nu skall ja återgå t solstolen;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin