LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Almost hear you sigh

yurman4 David Yurman Spring 2011 Campaign | Kate Moss by Peter Lindbergh
Sry ja varit lite dålig på att uppdatera bloggen har faktiskt varit sjuk o är fort sjuk.
Enda skillanden är att idag har jag faktiskt kunnat vara hemma fr jobbet o vila upp mig, samma gäller imorn.
Väldigt skönt efter att ha kämpat hårt för att klara jobbet tors-sön med mkt halsont o feber.
Helt död var jag verkl, i princip hela tiden.
Tur att Monica var så gullig hela tiden när vi jobbade då:)
Imorn blir lugnt, hemma o vila så att ja kan vara frisk nog o kunna jobba på onsdag.
Skall endast hjälpa sys o fixa en sak med hennes födelsedagspresent vi av vissa skäl blev tvungna att ge henne idag.
Plus att ja troligen i samma veva skall införskaffa mig en iphone 4 ;) haha yes
Känns som om det faktiskt är dags nu, får helt enkelt lära mig att vara mer försiktig i forts.;)
Frågan är sedan bara vilket skal jag vill ha till den.
Har spanat in ett helt underbart fint fr Marc Jacobs, möjligt att det blir det, we´ll see.
Nu blir det dusch och sedan sängen
Sleep tight
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin