LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Working all of the time



Varit jätte dålig på att uppdatera mig de senaste dagarna för har jobbat som satan.
Min syster jobbar dock ungefär samma pass som jag denna vecka, vilket är och har varit väldigt roligt.)
Jobbar idag med (12-21), men var uppe redan kl 09.00, för då ringde telefonen och sedan kunde jag inte somna om. Segt!
Hann iaf se True Blood avslutningen samt första avsnittet av Gossip girl, vilket var riktigt bra.
Men nu känner jag att de börjar värka i mina händer efter flera långa dagars packandes upp ur kartonger och plastpåsar.
Tilläggas bör att flera kommer det bli, eftersom jag skall jobba hela nästa vecka med.
Är i af ledig hela denna helgen, vilket skall blir urskönt:)
Men nu måste jag gå till kassan.
Ha en nice ikväll:)
Skriver senare om jag hinner.
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild :)

2010-09-16 @ 19:08:54
URL: http://malincecilia.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack:)

2010-09-28 @ 23:30:34
URL: http://labellissima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin