LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

With a smile on your face and a tear right in your eye

Sitter och äter lite chips och dipp, lyssnar på shine a light m Stones.
Solen skiner ute just nu, trevligt:)
Vart mkt jobb denna veckan och en del mystid me min baby(L)
Dock jobbar han ikv och ett 14-tim pass imorn.

Så för min del idag blir det troligen en sväng i stan i vinets tecken;)
Följt av en tidig morgondag i Uddevalla för att se sys spela turnering, sedan bär det återigen av
till Lerum för att invänta älski som inte slutar förrän sent på kvällen.
Som tur är, är vi båda lediga på söndagen så lär bli en mysig gos dag:) haha

Imorse vaknade jag redan kl 09.15, av mig själv, vilket är väldigt ovanligt.
Gick upp och gav mig direkt iväg på en härlig,lång powerwalk, följt av lite styrkeövningar.
Det var friskt må jag säga ute, inte alls lika varmt som det varit senaste veckorna.
Anyway, sedan var ja o mami en sväng på torget och sökte jobb i en ny Desigual butik som skall öppna:)
Så här ser min CV-bild ut.
Va tycker ni?



Anyway, Hoppas ni får en trevlig fredag kväll:)
O Emelie, hoppas du har det toppen på Öland. Miss u massor <3

/xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmeee ♥

Vart har du köpt skärpet ? :)

2010-09-07 @ 00:57:23
URL: http://jagvillhaenjordgubbe.blogg.se/
Postat av: Jag

På Zara är det köpt:)

2010-09-07 @ 01:08:03
URL: http://labellissima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin