LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Ont i halsen, fyy..

Vaknade vid halv elva med jätteont i halsen, fy fan o mådde riktigt kass.
Men efter ett par tabletter började jag känna mig bättre, för att nu återigen känna mig sämre.
Inge vidare att jag måste jobba idag, igen....
Tur att det bara är ett par timmar iaf, annars hade jag nog inte orkat idag.

Har iaf nu hunnit se första avsnittet av Grey´s säsong 7, sjukt bra:)
O redan imorn kommer ny GG, can´t wait:)
Är verkl helt fast, sedan lång tillbaka. Sjukt att jag första gången jag såg den serien inte tyckte den verkade bra. haha

Nu sitter jag iaf här i soffan o övar lite HP, fast går segt eftersom ja känner mig så kass.
Men skalll iaf öva NOG-delen på alla de interaktiva proven som finns.
Har även sökt utbildningar nu, hoppas verkl jag kommer in till våren.
Hade varit så himla kul o så himla skönt att kunna låta livet gå vidare, i rätt riktning.
Utan att bara stå och stampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin