LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

There´s thunder in our hearts baby







Precis ätit kebabpizza, så himla mätt.

2. Balkan
varianter 65 kr
Lägg till Balkan
Tomatsås, ost, kebabkött, feferoni (Hagens Pizzeria)


Även då jag fick en ganska så liten pizza orkade jag bara strax mer än hälften...
Dessförinnan var ja o sys i en Red/Green fabriksprovsaffär,...haha...
Undra om man ens kan skriva så?
Iaf, hon köpte en superfin skjorta (mörkblå/vit randig).

I övrigt har det varit ganska lugnt.
Blev dock en sväng i stan förut.
Först traskades det genom Haga, dock hade min gamla favvo second hand butik försvunnit och ersatts av något annat:(
Men promenerade vidare genom Vasa, en sväng in på RUS o kolla lite:)
Sedan ned mot grönsakstorget och in på Ragtime:)
Har nog endast varit där en gång för längesen, då var det inte alls lika nice som nu.
Blev helt kär i denna underbara vintage/nytt butik som hade så mkt fint:)
Ni måste bara gå dit!!!
Skall se till att göra veckobesök där i fortsättningen;)

Blev även en sväng in på FannyMichel där de sa att mina stövlar kommer in under denna månaden, även om de inte kunde säga just vilken datum.
Tror jag bestämt mig för Bruna:)


Har varit väldigt skönt me en ledig dag, för imorn blir det ju jobb igen, 8-17.
O så kommer troligen även resten av min helg att se ut.
Var ledig tid kommer att spenderas återstår att se.
Förhoppningsvis blir det ute i Lerum......(L)
I really hope so-------

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin