LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

The words just aren´t there

Jag vet inte varför jag inte kan säga det....
Det är inte för att jag inte känner så utan ja kan bara inte.
Säger du det först kan jag alltid säga det tillbaks, men att säga det själv det går inte.
Det är låst för mig just nu, vet inte när det kommer att låsa upp sig.
När jag tänker det uppstår som en spärr i huvudet"nej, du kan inte säga det", O fortsätter vara tyst-......

Förr kunde jag alltid säga det så lätt, utan att ens reflektera, men nu känns det svårare.
Som om jag inte vill säga det så lättvindigt hela tiden, utan som om jag vill säga det ibland, vid vissa tillfällen bara.
Men inte ens då kan ja haspla ur mig det av mig själv, utan jag väntar.
Jag väntar på att säga det tillbaks, för det, det är jag bra på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin