LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Stuck inside a cloud

Åh, håller på att bli sjuk.
Vart alldeles torr i halsen sedan igår morse och nu har jag ganska så ont, plus känner mig kass.
Antar ja nog har feber nu med.
Typisk, men inte helt oväntat när hela Coop Backaplan hostar, har halsont o feber.

Sitter i soffan i mjukiskläder o bara slappar, så himla skönt att slippa stiga upp i ottan imorn igen.
Att jag dock måste jobba några timmar mot kvällen känns aningen tyngre.
Längtar tills tisdag då jag äntl är helt ledig.
Fasr vi ska troligen upp till landet då och ta bort lite möbler eftersom de skall börja bygga ut vårt hus på onsdag:)
Så onsdag är jag finally helt ledig och då skall jag fan inte röra en fena!!

Nä, nu skall jag kolla lite på Parlamentet.

"Shalala Jimmie åkesson...shalala,,,shalala
Fattar inte svenska folket ni har röstat in Kungarna av Tylösand i riksdagen" Klockrent!
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin