LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Spread your wings and fly away



Vaknade första gången imorse när älski skulle iväg till skolan och ville säga hej då! Såå söt(L)
Strax därefter ringde telefonen så blev vaken igen.
Sedan ringde min syster, följt av mitt alarm eftersom ja lovat att gå och tvätta idag.
Så iväg till tvättstugan för att sätta på tvätt 1 o 2, sedan blev det ett styrkepass, för att därefter ladda nya tvättar.
Spännande eller hur?;) haha
O nu sitter jag här och äter risi frutti och den stora marängen jag köpte igår, men aldrig orkade äta upp.
Snart är det dags att knalla bort till tvättis igen, sedan bär det av mot stan för att möta upp syster en stund, för att därefter jobba ett kvällspass.

Sen, slutar 21, så blir det till att skynda för att hinna med tåget till Lerum. Hoppas verkl jag hinner med det som går 21.17.
Håll tummarna!

Ikväll blir  det sedan säsongsavslutning av True Blood, säs 3.:)
Så vi lär sitta tätt i soffan och mysa(L)
Synd att det är så himla korta säsonger bara, känns ju som om det precis hade börjat.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin