LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

She takes what she deserves, to celebrate her emptiness

http://stylecrave.frsucrave.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/09/claudia-schiffer_vogue-germany_october-2009_5.jpg


Sov länge idag, riktigt skönt!
Direkt upp och körde ett styrkepass, riktigt skönt.
Dock hade jag inte ätit frukost innan, så var riktigt seg efter det.
Traskade då ned till ICA för att möta mi gosis som slutat skolan tidigt idag, handla lite mat och så gjorde vi brunch:)
Nu sitter han o spelar vid datorn och jag sitter och halvkollar på old avsnitt av Grey´s anatomy.

Är eg alldeles för fint väder för att sitta inne, men solen tar ju inget längre, tyvärr.
Saknar redan sommaren och nu är det ett helt år till nästa.
Får hoppas att vi iaf kan ta en liten kvällspromenad sen innan solen försvunnit helt.
Imorn blir det fika med min darl Anna, som jag inte träffat på jätte länge.
Ska bli roligt och träffa dig gumman:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin