LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

My heart is filled with sadness

Sitter här o funderar lite.
Riktigt skönt att vara ledig, verkl.
Jobbat mån, tis ons, sen blir de ju jobb fre-mån oxå, så man kan lugnt säga att det är skönt med en mellandag.
Med vad händer idag eg?

Än så länge är det enda jag gjort att stiga upp ur sängen, äta lite frukost och sedan sätta mig här.
Vad dagen sedan kommer att innebära får vi snart reda på, hoppas hoppas hoppas.......

Kanske en lite stroll i Haga och dess söta butiker, jätte längesen jag var där sist.
Eftersom jag inte bor så nära längre blir det ju aldrig av att man knallar ned.
Men idag vore det mysigt med en liten sväng.

Över det hela kommer det dock bli en mycket lugn dag, med vila o slöhet;) haha
Nä, men känner inte direkt produktiviteten sprudla direkt...
Inte glädjen heller...

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin