LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Mitt hjärta

Uppe tidigt imorse för att bege mig till jobbet, 8-13.30.
Dock blev jag försenad pga tåget, oväntat att kollektivtrafiken inte håller...
Segt, precis som igår.
Kom iaf till jobbet vid 9.05 och satte mig kassan, sedan gick tiden ganska så fort faktiskt.

Nu är jag hemma på hotellet och hämtar till saker för att sedan bege mig in till stan och ta tåget till Lerum igen.
Världens sötaste som låg där imorse när jag stigit upp då de redan var mörkt och sa precis innan jag skulle gå:
Saknar dig redan.
Så söt e han:)
Skall bli gosigt att krama honom om lite mer än en timma igen:)
Bäst för dig älsk du möter mig vid affären;) hihi.
Ikv blir det nog till att mest plugga Hp, mysa och kolla lite fotboll och film.
Skall även försöka se första avsnittet av Grey´s anatomy som började denna veckan, har inte hunnit än.Well,
nu måste jag springa.
Hoppas ni har en toppen dag:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin