LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Love, love, love BUS from Åhlens

Nyduschad efter städningen och jätte mätt efter middagen.
Skall smöja in mig lite med BUS fr Åhlens, vilken lätt är min favorit bland alla BUS.
http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.37737/Image/shirinsaleh.jpg
Ger supefin färg nu i höst när solens strålar inte längre räcker till alls.
Dessutom luktar den super gott:)'Rekommenderas varmt för er som vill behålla lite färg även i höst.

Tro mig, jag har haft Dove, Niveas kräm, Niveas spray-tan, Garniers spraytan och Åhlens är utan tvekan den ja gillat mest. Då gällande såväl färg och konsistens, som doft.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin