LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Jobbar, jobbar och jobbar lite mer.....puh



E på jobbet som vanligt nu för tiden.
Jobbade skiten ur mig förra veckan, därav den dåliga uppdateringen, och denna vecka blir det 6 dagars arbete för min del.
Då start idag med ett pass på nästan 11 timmar.
Sådär känner jag mig nu, aningen seg och värk i fötterna.
Skall strax ned till kassan och skicka in den, för att sedan återgå till uppackandet av varor ur kartonger.
Ni kan tänka er att det har värkt och fort värker i mina fingrar och naglar.

I övrigt så firades Emelies födelsedag i lördas med trevlig tjejmiddag följt av utgång till Lounge!
Var verkl en toppen kväll:)


Övrigt att notera är att vi, min familj och jag, för närvarande bor på hotell ute i Långedrag.
detta eftersom vi fått oljeläcka hemma, så det luktar så starkt att man varken kan, får eller vill vara där.
Så detta innebär att tillvaron inte riktigt förefaller som vanligt.
Dock hoppas jag att vi snart kan flytta hem igen.

O just det, håll tummarna för mig imorn;)
Blir ju så klart jobb med, innan!!
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin