LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

It´s not supposed to hurt this way, I need you, I need you

Sitter o kollar Milan-Genoa och just nu är det 1-0 t mitt lag som tur är.
Dock återstår ca 10 min.

Uppe tidigt imorse efter endast ett par timmars sömn, sjukt trött.
Jobbade 8-13.30, sedan skyndade jag mig till centralen för att hinna med tåget, vilket jag gjorde.
Men sen började oturen.
Skulle snabbt in o handla på Tempo vid Lerum station innan bussen t baby skulle gå 14.17, men då va de några sega, sura, jobbiga damer framför mig vilka gjorde så jag inte hann med den bussen.
Sprang sedan bort till stationen med kassar i händerna och hann med en buss som gick några hållplatser bort iaf.
Så sprang jag snabbt in på ICa eftersom de visade sig ja glömt hälften innan, skyndade ut till hållplasten för att hinna med nästa buss hem 14.40.
Så är den 10 min försenad, gissa om jag kokade då.
Som om hela världen var emot mig.
Väl framme var första frågan: Var har du varit gosis? jag drog historien ovan och han bara skratta o sa samma sak jag skrev två rader ovan.
Ibland är verkl allt kass.

Så åt vi korv m bröd iaf, kramades lite sedan slocknade jag i minst 3 timmar i soffan.
Kändes inte alls så länge, men tydligen var det så. hehe

Om ca en timma börjar Roma-Inter, hoppas Roma klämmer till dem;)
Anyway, skall gå tillbaka till soffan och pussa på honom;)
Blir ju som sagt jobb imorn också, upp ännu tidigare då eftersom det bara går ett tåg 06.22, otroligt nog.
Lär va som en död fisk!!!

Ha en toppen kväll iaf:)

Just det, här är några bilder till från Emelies b-day.







/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin