LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

It´s friday, finally.



Skulle lägga upp fler bilder från Emelies b-day middag förra helgen, men funkade inte.
Ligger på fb iaf, men skall försöka lite senare igen.
Idag har de varit jobb, 8-17, o eftersom en av mina raster helt försvann blev det riktigt segt och gud vad jag har sprungit runt, gått snabbt och lyft saker idag igen!!
Produktiviteten är så att säga extemt hög på jobbet just nu.

Efter jobbet bär det snabbt av till Lerum för å äta middag och nu skall vi snart se en film och mysa lite extra(L)
Blir ju jobb imorn, igen, 8-13.30, bara som tur är.
Lär väl inte få alltför många timmars sömn inatt, men kan ju vila mig när jag är tillbaks i gosis säng imorn efter jobbet.;)
Hoppas ni har en mysig fredag kväll:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin