LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´m a hard working girl;)




Jobbade 8-17 idag, efter endast ett fåtal timmars sömn.
Var riktigt trött imorse, ganska nere med.
Dock fick vi snabbt fullt upp att göra, dessutom var det så tungt och så mkt springanade att det kändes som ett enda långt, långt träningpass. Enda skillnaden var att plasten var annolunda och "vikterna" var skit tunga krukor ist för vikter.

Imorn är jag iaf ledig, vilket skall bli så himla skönt:)
Weei:)
Om jag däremot orkar göra något är tveksamt, eftersom jag jobbar sedan fre, lör, sön o måndag.
Börjar åtta 3 av dessa dagar.
Jag, som hatar att gå upp tidigt på morgonen.

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin