LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´ll be holding on to what you´v got, when all you´ve got is hurt

Precis kollat Gossip girl, lika bra varje gång.
Kunde tyvärr inte se CL, då ja va hemma o Viasat kanalen inte funkar på hotellet av nått kasst skäl.
Så sjukt störande.
Står iaf fort 1-1 i Milans match, bara några få minuter kvar, högst oroväckande.
Roma leder iaf, vilket är bra:) Vet jag fler som tycker;)

Imorn blir det upp tidigt då jag skall iväg och klippa mig:) Weii.
Sen är det bara slingning av utväxten så kommer jag att känna mig nöjd.
Mitt hår blir alltid så fint solblekt under sommaren, men sen när hösten kommer så blir det mörkblont ist för
ljusblont.
Något sådant som nedan hade jag nog tänkt mig. Vad tycker ni?



Såg precis det slutade lika i Milans match:( Too bad.....

Men nu skall jag kolla lite tv, sedan blir det sängen efter en mkt intensiv dag på landet.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin