LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

How you take your heart and turn it off




Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, sorry.
Men jobbat tors, fre och igår, vilket har inneburit att jag inte haft särskilt mkt tid vid datorn.
Jobbar har iaf varit som vanligt, massor massor med folk och sjukt mkt att göra.
Skönt att vara ledig idag!
Skulle eg vara ledig ända tills nästa helg, men eftersom vi fått tusen saker så blir det inte så.
Utan blir jobb, mån, tis, tors, fre och sedan sönda.
Med andra ord en fullspäckad vecka!
Som tur är så är det endast "golvvtid" då det skall packas upp mängder med varor.

Nästa helg väntar sedan Emelies inflytt och födelsedagsmiddag, så skall se om jag kan göra något byte på jobb eftersom det annars blir riktigt kass.

Just nu, så har jag iaf precis sett "Iron Man 2", med min gosis.
Oväntat bra var den faktiskt, surprise:)
I övrigt väntar en lugn och mysig kväll:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin