LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

F-ck, F-ck, F-ck

Vaknade riktigt tidigt idag med spänningshuvudvärk, sådär roligt.
Duschade, åt frukost och iväg till frisören.
Så nu har jag lugg, igen:)
Känner mig jätte nöjd faktiskt, skall göra lite slingor senare idag med så blir nog toppen:)

Endast en miniversion, eftersom ljuset var så kass nu.

Sedan var jag o sys en sväng på 421, köpte plattänger, skor m.m.:)
Love u sys<3
Julafton för 2-3 år sedan.

Något som förövrigt är sjukt störande är att mitt den cdn vi köpte på Elgiganten ihop med våra datorer inte är kompatibel med Windows 7. Men hallå?;)
Hur kan man rekommedera oss att köpa den då och dessutom stå där och säga att den skall funka på BÅDA datorerna ni köpt idag.
Blir så irriterad. Varit i kontakt med virusprogrammet ifrågas support och de sa direkt att den cd-versionen endast fungerade på Windows XP o Windows Vista, men great..
Blir så trött!!
Blir till att åka tillbaka dit ikv och klaga, hatar att klaga i butiker.
Dessutom måste jag inom en månad skaffa mig ett nytt virusprogram, någon som har ett förslag på nått som funkar riktigt bra?
Har tidigare haft ex Norton somjag tyckte var skit.

Ja, ni fattar, jag är inte direkt på toppen humör just nu-.:(
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin