LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Confessions of a shopaholic

http://www.dvdforum.nu/images/recensioner/2009/0905/shopaholic2.jpg

Ligger i sängen, nyduschad, o kollar "Jersey Shore 2", tyckte först att de verkl verkade vara skit, men nu har jag fastnat helt o hållet;) haha
Inte helt oväntat, så typiskt mig.

Har för övrigt även sett "En shopaholics bekännelser" ikv, som min älsk så snällt fixat:)
Den var stundtals väldigt rolig, massor av fina kläder o skor, men över det hela var det ingen toppen film.
Men att den var underhållande går inte att komma ifrån.

Ångest inför att gå upp typ 6 imorn för att jobba kl 08.00. fyyyy.
Kass o jobba 3 dar ledig en, sedan jobba 2 o ledig....etc. Det är så min närmsta tid kommer att se ut.
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig om filmen. Roliga kläder men inte hundra!

2010-09-13 @ 21:36:14
URL: http://malincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin