LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Come and get these memories

Usch vad segt det var på jobbet idag, men massa folk, folk som skulle arbeta men inte kom m.m
Snurrigt som satan blev det.
Kom iaf med tåget 21.17, vilket var tur för då gick de iaf en anknytningsbuss.
Hade jag missat det tåget hade ja fått vänta 1 timme, för att sedan gå långt från stationen i mörkret, fyy.
SÅ där jag hoppade av bussen stod min gosis och väntade, som tur var!
Så har vi ätit tacos och kollat "The closer", tyvärr kom inte True Blood idag, uatn vi får vänta tills nästa måndag.
Fy!
Men nu skall jag krypa ned i sängen för det är någon som ropar på mig;)
Sov gott darlings:)



O Maria, vad mysigt det var att prata med dig<3
Saknar dig så himla mkt, helt sjukt.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin