LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

YOU SAY YOU TAKE YOUR CHANCES

fRÅN I VÅRAS:)
Glömde kameran igår:(

Så nu har ja precis vaknat, efter endast et fåtal timmars sömn.
Va nog i nte hemma förrän halv sex kanske, somnade nog inte förrän halv sju.
haha
Jag som bara skulle ta några drinkar m Maria;)
Möttes vid Redbergs o satt ett tag på "Halta Lottas"; bör att sedan bege mig in mot stan

Va så roligt o träffa dig gumman.
Du e så himla gullig o vi har alltid så trevligt!
Ser fram emot vår halloweenutgång:P
Love u <3

I övrigt var det en toppen kväll må ja säga o dessutom e jag inte bakis idag, vilket är riktigt skönt.

Nu skall jag strax träna o sen får vi se vad som händer:)
Hoppas ni hade en toppen fredag me.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin