LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

IT´S BEEN A LONG TIME SINCE I DID SOMETHING GOOD FOR MYSELF

Det är det verkl, men vet inte hur jag skall lyckas vända trenden.
Att förminska sig själv till tusen för att någon annan behöver allt du har att ge är egentligen den värsta vägen du kan välja.
Forgive me but I need to feel it too

Hur ska du någonsin kunna förstå? Du kommer aldrig kunna förstå, för de stunderna är helt annorlunda för dig än vad dem är för mig, fast ändå gör de lika ont inuti oss båda, bara på olika sätt och av olika orsaker.
Att jag ens vågade hoppas på att det skulle fortsätta vara harmony, var bara korkat med tanke på fakta.
Just eftersom att det inte går att styra, det kommer inifrån..

Gud vilket svamligt inlägg, men du som borde läsa det förstår och ni som står mig närmst förstår säkert och ni vet hur det har varit.....
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin