LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

TELL ME CAN YOU ASK FOR ANYTHING MORE


Minns du vilken kväll detta var?;) hehe
....Britney spears i alla är......hahaha


Nu har jag precis ätit middag, potatismos och Torsk blev det.
Inte min favoritmat direkt, eller jag älskar potatismos men inte fisk lika mkt.
Hade varit sjukt gott me lite chips och dipp nu efteråt, men något sådant finns inte här på vårt hotellrum just nu tyvärr.:(
Får se om jag kan köpa de imorn ist;)

Har övat mkt nu under eftermiddagen och känner mig lite nervös inför imorgon, men förhoppningsvis släpper det tills imorn.
Lycka till, alla ni andra som oxå skall göra det imorn:)
Framför allt Maria och Anna<3 Kommer tänka på er babes.


Efter provet imorn blir det nog lite middag följt av vin i stan :)
Trevligt:)
Mindre trevligt är att jag skall jobba 7.55 på söndag morgon.
I hate de tidiga söndagspassen, det enda som är bra med dem är att de ger dubbelt med pengar och endast är 5 o 1/2 timma långa.

För övrigt håller jag just nu på att bokar biljetter till Sthlm, shoppingresa med syster:)
Mitten av november är det tänkt.

"It took a world of trouble
It took a world of tears
It took a long time
To get back here
"
..................................... Nu är jag till viss del tillbaka på den andra platsen igen, alldeles för långt bort från den jag brukade vara....


Till Maria
Tycker du detta va lite bättre?;) hehe
'Inte jätte spänannde inlägg men ganska mkt info;) haha
Lycka till imorn.
Saaknar dig massa <3
O ska bli så kul me Halloween,. you and I, nästa helg:O

/xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket bättre :)

2010-10-22 @ 19:47:27
Postat av: Johanna

Svar:Vad bra gumman <3

2010-10-22 @ 19:52:32
URL: http://labellissima.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja, visst! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-10-22 @ 20:17:03
URL: http://ericsons.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack, det är köpt på Gina Tricot :)

2010-10-22 @ 20:19:17
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin