LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

TÄNK OM

Tänk om du skulle vara tvungen att gifta dig med någon du inte älskade, eg inte ville vara tillsammans med bara för att det inte var okej att bryta?
Vad hade du gjort då?

Häromdagen berättade en tjej för mig att hon varit tillsammans med sin kille i 2 år, men eg velat göra slut redan efter 2 mån men fick inte för sin familj.
Hon är 20 år gammal och hennes bröllop är planerat till nästa sommar, vare sig hon vill eller inte.
När hon berättade detta led jag verkl med henne.
Här sitter vi andra och klagar över saker, små saker gällande våra relationships med olika människor.
Vi har iaf valet att göra precis så som vi själva vill, ingen annan bestämmer åt oss.
Jag kan knappt ens tänka mig hur det hade varit om min familj hade bestämt vad jag fick och inte fick göra, vem jag skulle vara med och vem jag inte fick träffa.
Vad livet hade sett annorlunda ut då.
Känner mig väldigt tacksam just nu för att jag får bestämma själva, jag får göra mina egna val efter vad jag vill. Ingen bestämmer över mitt liv
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin